TBWA\Helsinki – Content

Case: Me Naiset

Kirjoittanut Max | 7.9.2022 7:34:20

Uudissanoja & epätäydellisyyttä

Me Naiset ja TBWA\Helsinki toteuttivat kampanjan, jonka teemana oli epätäydellisyyden hyväksyminen ja sen juhlistaminen. Me Naiset halusi osoittaa ymmärrystä naisille, jotka somekuvien ja menestystarinoiden keskellä kokevat stressiä täydellisyyteen pyrkimisestä.


Aiemmat Me Naisten kampanjat ovat olleet vahvasti kiinni arkisissa tilanteissa, mutta nyt haluttiin lähteä seikkailemaan arjen keskeltä naisen päänsisäiseen maailmaan. Kampanja kuvaa ilon kautta naisten arkeen liittyviä tilanteita ja osoittaa, ettei kukaan painiskele näiden asioiden kanssa yksin. Absurdit uudissanat saivat rinnalleen ilmaisuja tukevan, syventävän ja ennen kaikkea erottuvan kuvituksen. Me Naisten kampanja ulottui printistä liikkuvaan kuvaan ja radiosta sosiaaliseen mediaan.